In Search of Their Own IDENTITY…

25 Ianuarie 2011

Sonia RAUSS – Cine sint eu?…

Cine sint eu?…

Sonia RAUS

Cine sunt eu?… Sunt un bulgare de energie, un vulcan de trairi pe care le adun de peste tot si din toate.

Sunt ca un cal tanar, neinseuat si fara zabala, sunt un neastampar, sunt o sete, sunt o apa…
Cine sunt eu?… Ma desenez prin cuvinte, ma creionez in zambet, ma conturez in suferinta ce inca isi mai face simtita prezenta, ca o a doua constiinta.

Cine sunt eu?…  Aflu, invat, ma descopar… Ma reinventez in fiecare secunda in care sufletul meu iubeste. Iubesc Apa, Soarele, Pamantul, Viata… Nimic nou, toti iubim.
Cine sunt eu?…  Sunt nimeni fara VOI , fara iubirea voastra, cei de care voi vorbi, dupa ce emotiile acestui Mare Inceput vor deveni firescul zilei de maine.

Cine sunt eu?… Sunt aici sa ma aflu, sa ma stiu, sa ma invat, sa ma pot inalta din nou in ochii Cerului si sa fiu pregatita sa zbor…
Cine sunt eu? Ma mai tii minte?… Sunt eu, cea pe care ai ratacit-o la inceput de vremuri…

Ti-am intins degetele tremurande…

Atinge-ma… Defineste-ma…

Tremura-ma!…


4 comentarii »

  1. Pot sa-ti ating tremurathul, dar mi-e teama ca ai sa te opresthi… si opritha nu te pot defini…
    adm

    Comentariu de Andrei D.MITUCA — 25 Ianuarie 2011 @ 9:15 pm | Răspunde

  2. Nimic nu ma mai poate opri… Tot ce mi se intampla bun devine motor nou, motivatie creatoare…
    Sa-ti fie somnul cum nu ti-a mai fost! Nelinistile se impart acum la doi. Se imparteau dintotdeauna, ochii erau prea osteniti sa o vada…
    Imparte cu mine intunicimea noptii, lumina diminetii… Ma simt Botezata in lumina noua…

    Comentariu de sonia — 25 Ianuarie 2011 @ 9:31 pm | Răspunde

  3. Bun venit in blogosfera, draga Sonia! Astept cu nerabdare sa vad cu ce ne mai incanti de-acu’ inainte… La cat mai multi cititori!
    Anrei, frumos proiect! Succes…🙂

    Comentariu de mariapopart — 26 Ianuarie 2011 @ 11:47 am | Răspunde

    • Multumesc draga mea surioara… Nu degeaba am crescut din aceeasi radacina…nu?… Am sa-i transmit toate cele bune lui A…
      Multumesc!…

      Comentariu de andreiirina — 26 Ianuarie 2011 @ 11:55 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

