In Search of Their Own IDENTITY…

30 Ianuarie 2011

Sarah McLACHLAN – WinterSong…

Sonia iti daruiesc acest cintec minunat de iarna… Fie sa-ti tina de ploi calde de vara, susur de izvor rece de munte impadurit… Fie-ti durerea numai viata… Ce bizara stare imi creaza vocea Sarei… imi rasuna tipat tinguitor de pescarus… Pescarus, iarna?… Da! Tocmai acum in iarna asta l-am pierdut din vederea emotiei… L-am pierdut ‘nspre linia orizonthului fara apus, fara rasarith, fara punct de fuga, fara regrethe, fara speranta… Am pierduth Pescarusul Sarei, fara putinta de a-l mai revedea vreodata…

Mi-a ramas in durerea trairii sunethul pianului, vocea calda a pescarusului… briza oceanelor, mirosul de sare uda dar si uscata… Mi-a ramas ziua fara cele douazecisipatru de ore ale sale… Cine se mai uita la ceas? Cine mai are nevoie de Timp, cind Oceanul mi-a devenith vesmint si Cerul, GIND…

1 comentariu »

  1. Sarut diminetile tale, cu fiorul ce mi-l stii acum atat de bine.
    Nu, nimeni nu se mai uita la ceas…
    Pe curand…

    Comentariu de andreiirina — 30 Ianuarie 2011 @ 5:29 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

