In Search of Their Own IDENTITY…

3 Februarie 2011

Sonia RAUSS – PUNTE de CER peste TIMPH…

PUNTE de CER  peste TIMP…

Sonia RAUSS

” Auzi cum Curge Timphul?…”

Aud… Am auzit mereu, numai ca nu stiam cum trebuie sa si ascult… Acum invat a asculta, asa cum nu am mai facut-o, poate, din copilarie… Seara lina sa ai…

Sonia

Multumesc din suflet, draga Sonia…

adm

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

” A murit Cristi PATURCA… Imnul Golanilor…NU!… Dumnezeu sa-i tina Sufletul Usor”

Ingerii sa ii tina sufletul acolo unde merita… intre ingeri… Flamand e Raiul…!

sonia

…de suflete albe, draga Sonia…de Suflete Albe…

Andrei D.MITUCA

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

” Mai exista ISTORIE?…”

Uneori simt ca tot ce ne-a mai ramas intreg, e chiar Istoria. Ma tem, insa, ca vietile noastre nu mai simt istoria… Si tot mai rar se aud ritmurile de tobe prin inimile de romani… Tot mai surde, tot mai indepartate, tot mai putine…
Seara lina, pe luna plina…

Sint obsedat de fizionomiile umane… Galeria este infinta…Puterea mea de intelegere asijderea… Obsesie si intelegere… Multumesc pentru ceaiul baut impreuna, la ceas de seara…
cu drag,
adm

DA…! Un ceai de busuioc si tei, cu un strop de rom si o felie de lamaie… Si povesti depanate… Suna bine de tot… Aproape liniste… Multumesc…

Eu beau mult ceai. Viata mi l-a pus in fata… Si ori de cite ori il beau prind puteri si aripi de Imaginatie nepamintheana…
Multumesc si pentru seara asta…
Dupa ce ai plecat, am lasat cestile pe masa cu urmele buzelor pe ele…
Le voi spala miine dimineata…
Noapte buna,
adm

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

” King ARTHUR – ONOARE, RESPECT, GLORIE…”

Asta ar trebui sa urle in fiecare inima, in parte, sa nu fie nevoie de strigatul Artistului! Dar si asa, tot ar trebui sa se rascoale stramosii pe care ii purtam in noi, si sa se incrunte cu strasnicie la toate cele potrivinice Desthinului!

Ma simt si sint o cascada a destinului… Nu pot sa nu arat lumii curcubeul creat de miliardele de stropi, ale trairilor mele fara stavila, fara fagas, fara capat…
cu drag,
adm

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

” King ARTHUR – Singurathathea INVINGATORULUI…”

Se pare ca stii foarte bine sa citesti printre randuri, sa citesti oamenii… Bucuria ta e si a mea.
Imi place sa te citesc, timp nu am liber suficient, dar ma voi intoarce, inapoi, in timp, sa te ” rasfoiesc”…
Multumesc pentru prietenia ta.

Sint aici… Istoria mi-a dat voie sa fiu aici si acum si m-a invatat, ca nimic nu se pierde, nimic nu este desertaciune… Totul nu este decit un drum spre desavirsire… Rabdarea fiind cel mai de pret bun, lasat Omului de catre Istorie… Sint aici, Sonia… Ceaiul va fi intotdeauna cald si te va astepta impotriva regulilor fizicii stiuthe…
Cu prietenie,
Andrei D.MITUCA

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

” Hans ZIMMER – King ARTHUR THEME…”

Spre seara vin la ceai, mi-s mainile reci… Emotiile, cred, care m-au cuprins ascultand aceasta tema…
Sa te gaseasca seara linistit si bucuros…

Multumesc draga Sonia… Miinile ti-s reci din cauza emotiilor… Ai simtit bine…
Te astept cu mare bucurie la ceai, la un ceai negru amestecat cu putin lapte condensat…
Las usa de la suflet deschisa…
Din totdeauna mi-a placut iarna… si zapada…

cu drag,
adm

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

” King ARTHUR – Cind ONOAREA si RESPECTUL o cere…”

  • Cu plecaciune, multumescu-ti… Si eu am sange de rusoaica in vene…
    Vastele tale trairi sunt idealuri inalte pentru mine, vin de nicaieri, indreptandu-ma spre VIATA…
    Indrept Lumina si inspre Tine, ce e Bun, mereu poate fi impartit…
    Soarta fie blanda cu sufletele noastre…

sonia

Deci, Nu intimplator Rasarithul ne-a facut cunostinta…
cu respect,
Adm…

  • Andrei D.MITUCA
  • Deci, NU… Stii bine, nimic nu e intamplator, totul are un Rost…

sonia

  • … Totul are, intr-adevar un Rost… Auzi cum ninge??…
    Simbata asta, sa-ti incalzeasca Emotiile…inceputhului de ROST…
    cu drag,
    Adm

Andrei D.MITUCA

  • Ce loc minunat e lumea!
    Ce binecuvantare e Viata!
    Cand vor simti la fel toti semenii nostri, se va insenina din nou, si va avea din nou un Rost, apusul, rasaritul, miazazi si miazanoapte…
    In centru, inimile noastre vesnic dornice de Pace…
    Sa fii ocrotit, ai un cititor fidel, aici, in Moldova…
    Acum ma intorc sa ascult … cum ninge…

sonia

  • Multumesc pentru ziua asta minunata incununata de soaptele zapezilor de ianuarie…
    Sa fii ocrotita si Tu, Luminatha si Binecuvinthatha…
    al tau intotdeauna cu sincerithathe,
    Andrei D.MITUCA
  • Seara e inca tanara, Andrei… Multumesc pentru Dar. Mi-am amintit de ceai si am revenit sa-ti impartasesc din gandurile mele.
    Din lacrimi de Soare de nasc minunile vietii… Ma doare nimicnicia unora, ma bucura marinimia altora, imi pasa… De aici si unele tristeti, sau neputinte ce ma incearca…
    Pana una-alta, ma uit pe geam, cum ninge, cu nasul lipit ca in copilarie, dorindu-mi ( pentru a cata oara ?) sa fiu iar copil, sa nu am decat grija ascultarii de parinti…
    Miroase cumva a busuioc si tei???…

sonia

  • Iarta-ma pentru ca nu ti-am scris aseara, pentru ca nu ti-am raspuns aseara… M-am culcat. In ultimul timp sint sfisiat de o oboseala cronica… Si pe mine m-au strivit nimicniciile vietii in care innot… De aceea pentru uitare desenez si scriu…si vorbesc cu oameni minutati ca tine… Si mie mi-e dor de copilarie. Am puterea atunci cind inchid ochii sa mi-o aduc aproape de simturi…Am puterea asta…
    Miroase a padura ninsa…miroase a vanilie… miroase a padure …miroase a copilarie neatinsa…
    te imbratisez,
    cu drag, adm
  • …………………………………………………………………………………………………………………………………………
  • „King ARTHUR – Ce m-as face fara Naiadele, Nereidele si Oceanidele mele dragi??…”
  • ·  Odata ce te-ai cufundhath in marile mele, o sa-ti curga prin vene singe de Oceanida… nu de naiada…Crede-ma, stiu ce spun…
    Cu drag,
    Adm…

Andrei D.MITUCA

  • Ma simt onorata si ma emotioneaza mai mult decat iti inchipui, ceea ce imi spui.
    Un Recif de corali… Stiu eu oare sa innot? Nu ti-am tulburat Marile cufundhundu-ma in ele?
    Cu drag, Sonia.

sonia

  • Mi le-ai limpezith… draga Sonia…
    Mi-ai limpezith Marile cufundhindu-te in ele, toata, toata…
    Iti multumesc, si abia astepth sa the citesc din nou…
    …cu drag…
    Adm…
  • …………………………………………………………………………………………………………………………………………
  • ” King ARTHUR – Privirea care Toarna HISTHORIA, in Mathca Legendei”
  • ·  Am sa te ajuth eu, sa nu ne dezamagim… Bine?…
    Sa ne asezam cuminti de-a Dreaptha Domnului Dumnezeu…
    Doar El ne-a construit asa cum ne-am cunoscuth pe fundul Oceanelor Universului Nestiuth…
    Sa ne asezam cuminti…
    Iar eu te voi inveli in vise pe care nu le-ai avuth niciodata…
    inclinath,
    Adm…

Andrei D.MITUCA

  • M-am asezat cuminte… E o calatorie la care nu m-am asteptat sa fiu poftita. Toate Neinteleshurile capata sens, dupa atata amar de Vreme… Imi e oare dor de mine, cea de la Inceputhuri?
    Imi spui de vise… Le am de cand am amintiri cu mine, multe se impletesc cu visele copilariei…
    Mie-dor sa fiu leganata ca atunci, sa dorm in bratele Cerului…

sonia

  • Numele meu real este Irina…

sonia

  • Si eu am aminthiri cu mine, cu mama, cu tata… cu mine…
    Uneori visez colorath, profund, pina dincolo de moarte… Drumul inapoi nu ma sperie… trebuie sa construim impreuna un blog… Si il vom construi…
    Nu am cuvinthe sa multumesc destinului, cerului, apei… ce mi s-a intimplath…
    Inchide ochii..
    sa-ti pot multumi…

Andrei D.MITUCA

  • Nu e meritul meu ce ti se intampla…
    Dar voi inchide ochii, asteptandu-ti multumirea, pe care ma voi stradui sa o merit…
  • Buna dimineata! Buna dimineata! Buna dimineata!
    Sa fii ocrotit de ziua noua ce a coborat peste noi, dupa o noapte atat de lunga!

sonia

  • Multumesc, Lumina…
  • ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
  • ·  Am strans un buchetel de flori de camp din franturi ale dialogurilor noastre de inceput, cele mai delicate… Pentru tine….
  • SONIA

1 comentariu »

  1. Din tot ce e scris, din tot ce simtim, se intrevede clar ca sufletele nu au odihna pana cand cautarea nu a luat sfarsit… Pana cand nu se privesc fata in fata , limpede, simplu, curat….
    Asa cum simt eu acum cu tine…

    Comentariu de andreiirina — 4 Februarie 2011 @ 1:03 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

