In Search of Their Own IDENTITY…

26 Februarie 2011

Sonia Irina RAUSS – Dimineata a inceput cuminte…

Simbata 20 Martie 2010

Ora 12:48:09 PM GMT

Dimineata a inceput cuminte…

Sonia Irina RAUSS

Dimineata a inceput cuminte. Cu putin soare de primavara, cu arome de iarba nenascuta inca… cu un cer transparent, dar gros de albastru usor perceptibil pentru niste ochi obositi peste masura… Starea mea in aceasta dimineata se dorea a fi putin altfel decit de obicei… Ca descriere as putea-o asemana cu usoare filfiieli de aripi stravezii… de fluturi imaginari… de fluturi reginditi din nou si din nou…

Privesc pamintul pe care calc si incerc sa-l inteleg, sa-i patrund misterele, tainele, tacerile… Si ma gindesc; oricit de mult rau am descarca asupra lui, oricit de putin l-am respecta si iubii, el ramine singurul care ne izbaveste irepetabil… El ramine singurul care ne accepta asa cum sintem…nejudecindu-ne…

Exista un soi de legatura pe care am stabilit-o cu natura pamintului, cu echilibrul sau indestructibil, indescifrabil, care ma reechilibreaza ori de cite ori simt ca mi se taie genunchii de prea-multa neatirnare… de prea-multa incapatinare inspre o verticalitate , asa cum o inteleg eu, inspre apropierea de un cer cladit pe coloana mea vertebrala… Uneori privindu-l, am senzatia ca mi-ar vorbi pe limba lui… O limba pe care inca nu am descifrat-o, dar care ma incalzeste cind se prelinge de-a lungul sistemului meu nervos… Perceptie, stimuli si contrareactie amestecate cu nedumerire smerita si plina de umilinta…

Comunicare, impletirea simturilor cu respiratii neretinute si beatitudine straina starii de betie menthala… Rodul pamintului, singele pamintului, nervii pamintului, rabdarea pamintului, intelepciunea pamintului… strugurii pamintului… sufletul pamintului…

Ma plec in fata pamintului pe care calc… Si tata s-a plecat cu mult timp inaintea mea…si parca ma doare sufletul in cruce pentru fiecare respiratie a lui pe care nu o inteleg…

Si atunci iubirea mea se transforma intr-o apa limpede si curata, ce spala picioarele pamintului… iar sufletul in stergar alb ca neaua, nepicurat de singe dumnezeiesc…


 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

