In Search of Their Own IDENTITY…

29 Mai 2011

Sonia Irina Rauss – Bucuriile mele – Iulian si Alexandra…

Credeam ca cel mai usor lucru din lume e sa scriu despre copii. Despre copiii mei… Ei bine, nu e deloc simplu, date fiind emotiile care ma incearca.

Noi, in anul 2000...

       Copiii mei, asa cum e firesc, sunt rostul meu pe lumea aceasta. Iar acest post il scriu in dorinta de a le arata intai lor, apoi celorlalti, intr-o mica masura, cat de insemnati sunt pentru mine.

Nu ma consider a fi un om care iese din tipare, dimpotriva, dar prin prezenta lor in viata mea, ma pot declara un om implinit, fericit de-a dreptul. Sunt copii normali, cu dorinte si asteptari, copii care au stiut inca de mici ce inseamna sacrificiul. Daca am reusit sa le implinesc macar o parte din nazuinte, ei mi-au daruit inzecit, inmiit chiar, bucurie prin zambetele lor recunoscatoare. Am trecut prin multe lucruri dificile alaturi de ei, si ma pot lauda ca am avut sprijinul lor neconditionat, suportul lor emotional si chiar m-am putut baza pe sfaturile lor.

Ideea e ca suntem o echipa frumoasa, eu, fetita mea, Alexandra, care are aproape 18 ani si baiatul meu, Iulian, care se apropie si el de 14 ani. Amandoi sunt mici artisti, au pasiune pentru pictura si scris. Nu va puteti imagina cum e cand ii vad aplecati peste coala de desen, sau pe bucatica de lemn. Iulian picteaza icoane pe lemn de peste trei ani, iar Alexandra lucreaza pe coli de desen. Fiecare are un stil propriu. Mai mult, fata are inclinatie si spre poezie.

Suntem o familie simpla, de conditie modesta, o familie in care doar eu am ramas sa sustin mersul lor spre un ” inainte” tot mai incert. Tatal lor a ales sa ramana in afara familiei si a tarii, devenind tot mai distant si neinteresat. Recunosc, nu mi-este deloc usor, dar am sustinerea surioarei mele si a sotului ei. Pe sora mea o stiti, e si ea o artista destul de cunoscuta in blogosfera, Mariapopart…  Nu ma pricep foarte bine la facut postari, dar veti gasi pe blogul acesta, in blogroll, adresele surioarei mele si ale copiilor mei.

De ce acest post? Fiindca uneori as vrea sa le daruiesc mai mult, mi se pare ca nu fac suficient de mult pentru ei… Pentru ca peste doua zile e 1 Iunie, pentru ca ei ma definesc ca si om, pentru ca ei m-au ajutat cand nimeni altcineva nu a facut-o, pentru ca ei sunt oameni intregi, adevarati si sinceri, pentru ca sunt capabili sa daruiasca  fara sa astepte ceva in schimb.

Nu sunt o femeie extrem de norocoasa, am facut, poate, alegeri total nepotrivite in viata si cred ca inca mai platesc pentru ele, dar indiferent de ce greseli am facut, consider ca echilibrul mi-a fost restabilit prin acest imens Dar, cel de a fi mama. E cel mai coplesitor sentiment, cea mai frumoasa realitate. Sper sa ma tina Cel de Sus sanatoasa si capabila sa muncesc pana dincolo de puterile mele ca sa le sustin zborul, sa le veghez pasii, sa le pot indruma visele, sa le ofer macar sustinerea sufleteasca in drumul lor prin arta.

O sa ii rog sa ma ierte daca uneori ajung acasa, intre ei, fara pic de vlaga sau fara chef de vorba, o sa ii rog sa ma inteleaga si pe mai departe cand voi fi pusa in imposibilitatea de a le implini cate o mica dorinta, o sa ii rog sa imi fie alaturi in orice decizie voi fi nevoita sa iau.  Stiu ca ma vor sustine, stiu ca am cele mai curate si adevarate comori din lume, stiu ca pentru ei sunt capabila de eforturi mult mai mari si ca nu voi ceda nici o secunda in aceasta infruntare cu viata, stiind ca lor le va fi bine. Nu sunt decat niste copii normali, veseli, plini de viata si cu o molipsitoare pofta de a trai si de a visa cu ochii deschisi. Prin ei viata si pamantul devine, categoric, un loc mult mai bun si mai frumos.

Iubirea lor e cel mai minunat dar pe care l-am primit vreodata.

Scriu acest post ca  sa le pot multumi eu lor, dorindu-le sa aiba parte de tot ce e mai bun si nobil pe lumea asta. Iar copiilor in general le doresc sa aiba parte de copilarii fericite, desi stiu ca sunt multi, tot mai multi care nu au nici macar notiunea de copilarie… 

     

LA MULTI ANI, MANGAIATII MEI…!


10 comentarii »

  1. Sa-ti traiasca cele doua minuni ale tale…Sa traiti toti trei in bucurie si belsug sufletesc…
    Cu prietenie,
    adm

    Comentariu de Andrei D.MITUCA — 29 Mai 2011 @ 7:10 pm | Răspunde

  2. Multumim, Andrei.
    Cu aceeasi prietenie, Irina, Alexandra si Iulian

    Comentariu de Andrei IRINNA — 29 Mai 2011 @ 7:11 pm | Răspunde

  3. Scrii foarte frumos, am ramas placut impresionat. Multumesc pentru cadou, mami!

    Comentariu de Iulian — 29 Mai 2011 @ 8:00 pm | Răspunde

  4. Ahhh, acum pricep de ce-mi parea cunoscuta figura din fotografie – mai vazusem pe cineva asemanator pe blogul Mariei Popart🙂

    Comentariu de Diana Coman — 30 Mai 2011 @ 8:15 pm | Răspunde

  5. Nu pot decat sa zic ca sunteti acea picatura ce-mi umple sufletul de bucurie… Va iubesc mult!

    Comentariu de mariapopart — 30 Mai 2011 @ 11:10 pm | Răspunde

    • Ooo, draguta de tine! Nu ne ajung cuvintele sa iti putem spune cat de mult insemni tu pentru noi!
      Multumesc, draga mea!

      Comentariu de Andrei IRINNA — 30 Mai 2011 @ 11:17 pm | Răspunde

  6. La multi ani copiilor tai, si tie.
    Sa fiti sanatosi si fericiti.
    Sa le mai scrii din cand in cand gandurile tale, mai tarziu se vor bucura de ele.

    Comentariu de Stand Down Cafe — 31 Mai 2011 @ 1:08 pm | Răspunde

    • Ce surpriza placuta! Multumim mult, la fel si tie iti dorim, tie, sotiei si scumpetei cele mici!
      O sa le mai scriu, am vazut surpriza in ochii lor, erau emotionati si incantati… Pe langa asta noi vorbim extrem de mult, toti trei, chiar suntem o echipa…
      Nu uit in nici o zi sa le spun cat ii iubesc…

      Comentariu de Andrei IRINNA — 31 Mai 2011 @ 3:33 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

